יום שלישי, 5 באפריל 2011

ייעוץ זוגי

ייעוץ זוגי  - הסרט

הסרט ייעוץ זוגי מתרחש באתר נופש אקזוטי המציע כל טוב וחוויה בלתי רגילה עבור הזוגות הפוקדים אותו. מים כחולים, חוף ים לבן ומאכלים אקזוטיים מפתים. כל זוג אשר יצפה בסרט יתפתה לרכוש כרטיס טיסה מיידית ולעבור טיפול זוגי שכזה. המציאות לא רחוקה מהסרט וכיום ניתן לבצע טיפול זוגי בדרכים שונות ומגוונות. כיום קיימות חברות שונות אשר מציעות דרכים שונות ויצירתיות לשיטות של טיפול זוגי.
שילוב שיטת טיפול זוגי באמצעות מספר אנשי מקצוע 
בראשון לציון למשל ניתן למצוא טיפול זוגי קצר מועד וממוקד על ידי פסיכולוג קליני ומטפל זוגי מוסמך. השילוב של שני גורמים שונים מעניק טיפול רחב שעונה על צרכים רבים ונותן פיתרון לבעיות מגוונות.
חברות נוספות מציעות ייעוץ זוגי ליחיד כאשר בכל מפגש מגיע הבעל או מגיעה האישה. אלה יטענו כי השיחה האישית עם המטפל מאפשרת פתיחות ויעילה יותר. אחרים טוענים ההפך שהרי צמד המילים מעיד על חשיבות נוכחות של הבעל וגם האישה יחדיו בטיפול.
ייעוץ זוגי לא חייב להיעשות בחדר או משרד
לזוגות רבים אין עניין בשיחה בחדר קטן עם בעל מקצוע. התחושה לפעמים יכולה להיות שמשהו אינו בסדר ושהינם נשפטים על ידי איש מקצוע זר. זוגות אלה, שלהם טיפול זוגי הוא בעל חשיבות עליונה, יבצעו אותו באמצעות פעילויות שונות. זוג אחד יכול להחליט כי הוא לוקח פסק זמן למספר ימים ולבצע טיפול זוגי בצימר בצפון. להתנתק מהמציאות ולנקות את הראש. זוג אחר יכול באמצעות ספורט להוציא את אשר על ליבו, למשל בפעילויות אקטיביות כמו טיפוס על קיר או רכיבה על אופניים.
ייעוץ זוגי ב-31 אחוזי רייטינג
ישנם הזוגות "האמיצים" והיוצאים מן הכלל אשר מוכנים לחשוף את בעיותיהם בפומבי ודרך אמצעי התקשורת. זוגות אלה משתתפים בתוכניות טלוויזיה שונות אשר עוקבות אחריהם למשך מספר ימים ומדריכות אותם כיצד לפעול ולהטיב עם מערכת היחסים. מול הזוגות האמיצים, יהיו הזוגות שיקבלו את הכלים להתמודד עם הבעיות בעזרת צפייה משותפת במסך. לסיכום, כל זוג יבחר לעצמו את הדרך הנוחה ואת הכלים המתאימים לו בין אם בשיטת ייעוץ זוגי המסורתית ובין אם בשיטה המודרנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה